Despre asociatie

Fotografia mea
In 2010 am adus Asociatia Oameni Pentru Arta la Dealu Frumos,in efortul de a transforma centrul civic al satului in bine,de a initia proiecte privind educatia si sensibilizarea copiilor,dar si a populatiei spre patrimoniu, de a sprijini proiectele Centrului de Studii in Arhitectura Vernaculara de aici(Aici insa,nu aude nimeni).

sâmbătă, 26 februarie 2011

Shooting la Dealu Frumos(Sibiu)

     Zilele trecute am avut onoarea sa gazduiesc ,,shooting-ul" pentru un scurt metraj.Am ramas impresionat de ,,desfasurarea de forte",cu tot ce inseamna ea: resurse umane si logistica,poveste(scenariu),regie si punere in scena.Locul?(:) Centrul de Studii in Arhitectura Vernaculara Dealu Frumos,a UAUIM Bucuresti(Scoala germana,cetatea si biserica fortificata,Casa parohiala ev.).

  Momentul deosebit a fost primirea(pentru filmare) a Doamnei filmului si teatrului romanesc,Maia Morgenstern.Cu deosebita placere i-am prezentat satul si,spre surpriza oaspetelui meu,parada lolelor din Agnita(unde,intre noi,a fost prinsa si invartita in bice,apoi a fost rasplatita cu o gogoasa).

La sfarsitu celor 5-6 zile de forfota in sat,tragand linie si adunand,am constatat ca m-am imbogatit cu noi prieteni si eu si satul.
PS: De-acum,Dealu Frumos se mandreste cu vizita unor personalitati precum:Excelenta Sa Michael Guest,ambasadorul SUA la Bucuresti,atasatul militar al Germaniei la Bucuresti,dl.Johannes Risse(col.),d-na Mona Musca,ministrul culturii si cultelor,actorii Dan Nutu,Rodica Mandache si...Maia Morgenstern.
Insa,vine vara si...cine stie...

Un comentariu: