Despre asociatie

Fotografia mea
In 2010 am adus Asociatia Oameni Pentru Arta la Dealu Frumos,in efortul de a transforma centrul civic al satului in bine,de a initia proiecte privind educatia si sensibilizarea copiilor,dar si a populatiei spre patrimoniu, de a sprijini proiectele Centrului de Studii in Arhitectura Vernaculara de aici(Aici insa,nu aude nimeni).

vineri, 5 octombrie 2012

Shiro şi Kuma

     Iată că există şi o zi a animalelor: 4 octombrie !Drept pentru care îmi fac datoria morală şi-mi arăt lumii mândreţe de căţel. Apropo,sunt întrebat,destul de des,dacă creşterea unui câine,sau a unor câini,nu este periculoasă?Fac publică credinţa mea: NU ! Singurul ,,lucru" periculos pe Pământ,este OMUL !
     Dar să revin,de ziua animalelor,dau spre admiraţie(sau nu) pe Shiro şi Kuma.Doi căţei(de 55 kg) care tocmai au împlinit 1 an.








 
 
Am uitat : Mă contrazice cineva pentru afirmaţia de mai sus ?
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu